Centre Escolar Empordà – Visites Virtuals Guiades

⭕ Centre amfitrió:

Centre Escolar Empordà (web del centre)

🕐 Visita virtual:

Dimecres 28 d’abril, a les 15:30h

▶ Descripció:

Els darrers cursos el nostre centre ha apostat per transformar-se posant l’alumnat com a protagonista del seu propi aprenentatge. Això ho fem a partir del treball per projectes, els grups internivells, l’impuls de la cultura digital i el foment d’habilitats personals, interpersonals i socioculturals.

⬆ Fortaleses en què se centra la visita:

Centrarem la visita en explicar a l’etapa de primària, els 3 blocs inclosos dins d’aquest àmbit: Treball Transversal de les TIC, Robòtica i Programació i Internet Segura.

❓ A què poden trobar resposta les persones visitants:

Podreu veure com hem organitzat aquest curs el treball de tot el bloc de Cultura Digital.

🔅 Persones representants del centre amfitrió:
Carme Condom, Directora pedagògica del Centre Escolar Empordà, de Roses.
Ernest Riera, Coordinador d’innovació del Centre Escolar Empordà, de Roses.
Rosa Carreras, Coordinadora de 3r i 4t d’ESO del Centre Escolar Empordà, de Roses.

🎟 Persones convidades al debat:
Marta Torrent, Directora de l’Escola El Polvorí, de Barcelona.
Sonia Perramon, de l’Escola Carrilet, de Palafrugell.
Lina Tomàs, Coordinadora d’Informàtica de l’Escola Sant Àngel, de Camarles.

🎬 Accés a la visita virtual:

Si visualitzeu l’esdeveniment en directe, podreu participar-hi a través del xat del canal YouTube del Laboratori si hi accediu directament (Mira a YouTube).