El Laboratori de Transformació Educativa vist per una alumna, a càrrec de Luna Pérez-Vico, 3r d’ESO

El Laboratori de Transformació Educativa té sempre present la necessitat que tota la comunitat educativa de centre participi de manera activa i corresponsable de les decisions que s’hi prenen. La veu de tots, i especialment la dels infants i joves, és essencial per construir conjuntament una escola de qualitat d’acord amb les 7 Dimensions de la Transformació Educativa. És per aquesta raó que en els espais de reflexió organitzats pel Laboratori s’hi convida als docents, a l’alumnat i a les famílies.

Imatge extreta del Twitter de l’Escola Font del Roure

A la Jornada de Benvinguda als centres del Laboratori de Transformació Educativa Curs 2020 – 2021 que es va celebrar el passat dia 30 de setembre hi van participar activament més de 300 persones, representants dels centres referents i i dels centres amb facilitació del Laboratori. Més de 50 persones eren alumnes i familiars.

La Luna, de l’Institut Badia i Margarit d’Igualada, ha volgut compartir amb nosaltres la seva experiència. Li estem molt agraïts. No deixeu de llegir el seu article:

El Laboratori de Transformació Educativa vist per una alumna,

a càrrec de Luna Pérez-Vico, 3r d’ESO.