Escola Camins – Visites Virtuals Guiades

⭕ Centre amfitrió:

Escola Camins (web del centre)

🕐 Visita virtual:

Dijous 29 d’abril, a les 11:00h

▶ Descripció:

Entenem l’educació com un procés integral que ha de potenciar un ensenyament en que l’alumne sigui el protagonista del seu procés d’aprenentatge. A l’escola es vol despertar les facultats individuals de l’infant perquè aprengui a aprendre, donant resposta a les necessitats educatives de tots els alumnes amb l’objectiu final que aconsegueixin un bon assoliment de les competències bàsiques que els faciliti desenvolupar-se en una societat canviant i diversa. Les Arts són l’eix vertebrador del nostre projecte educatiu i ens servim d’aquestes com a mitjà d’expressió, fomentant que l’experimentació sigui la base dels aprenentatges.

⬆ Fortaleses en què se centra la visita:

Autoplanificació de l’aprenentatge, presa de decisions.

❓ A què poden trobar resposta les persones visitants:

A una manera de treballar on l’infant es planifica i treballa de manera autònoma propostes competencials elaborades pels docents.

🔅 Persones representants del centre amfitrió:
Núria Marin, Directora de l’Escola Camins, de les Franqueses del Vallès.
Marta Nicolau, Secretària de l’Escola Camins, de les Franqueses del Vallès.

🎟 Persones convidades al debat:
Marta Vendrell, Coordinadora Pedagògica de l’Institut Escola Pla de l’Avellà, de Cabrera de Mar.
Dimas Fàbregas, Director del Col·legi La Immaculada, de Vilassar de Dalt.
Cèlia Moreno, Cap d’Estudis de l’Escola Lavínia, de Barcelona.
Elisabet Traveset, Directora de l’Escola Setelsis, de Solsona.
Glòria Clapés, de l’Escola Cascavell, de Sant Adrià del Besòs.

🎬 Accés a la visita virtual:

Si visualitzeu l’esdeveniment en directe, podreu participar-hi a través del xat del canal YouTube del Laboratori si hi accediu directament (Mira a YouTube).