Escola El Roure Gros – Visites Virtuals Guiades

⭕ Centre amfitrió:

Escola El Roure Gros (web del centre)

🕐 Visita virtual:

Dimarts 27 d’abril, a les 9:30h

▶ Descripció:

Projecte educatiu basat en les propostes de treball i els treballs d’investigació nascuts dels interessos i les motivacions que manifesten els alumnes.

⬆ Fortaleses en què se centra la visita:

Treball per projectes, alumnes en el centre del procés d’aprenentatge, respecte de processos i ritmes d’aprenentatge, inclusió i treball en equip.

❓ A què poden trobar resposta les persones visitants:

Fórmules organitzatives diferents, agrupacions internivells, treballs d’investigació, foment del plaer per aprendre i inclusió.

🔅 Persones representants del centre amfitrió:
Andreu Cardo, Director de l’Escola El Roure Gros, de Santa Eulàlia de Riuprimer.
Marta Vallbona, Cap d’Estudis de l’Escola El Roure Gros, de Santa Eulàlia de Riuprimer.

🎟 Persones convidades al debat:
Marta Vendrell, Coordinadora Pedagògica de l’Institut Escola Pla de l’Avellà, de Cabrera de Mar.
Sandra Martí, Directora de Baldiri Reixac, de Barcelona.
Carme Vilasetrú, Cap d’Estudis de l’Escola Otogesa – ZER L’Oliver, de Maials.
Aida Puig, de l’Escola Les Moreres, de Les Pobles.
Paloma Martínez, Directora de l’Escola Marta Mata, de Barcelona.

🎬 Accés a la visita virtual:

Si visualitzeu l’esdeveniment en directe, podreu participar-hi a través del xat del canal YouTube del Laboratori si hi accediu directament (Mira a YouTube).