Institut Bitàcola – Visites Virtuals Guiades

⭕ Centre amfitrió:

Institut Bitàcola (web del centre)

🕐 Visita virtual:

Divendres 16 d’abril, a les 11:00h

▶ Descripció:

Podeu consultar-la a l’enllaç “Com som“.

⬆ Fortaleses en què se centra la visita:

Enfocament curricular a partir dels encàrrecs d’entitats externes, sortides i contactes directes de professionals externs.

❓ A què poden trobar resposta les persones visitants:

A la possibilitat d’organitzar el currículum d’ESO de manera significativa a partir de programar creacions finals que donin respostes a necessitats de l’entorn.

🔅 Persones representants del centre amfitrió:
Berta Riera, Directora de l’Institut Bitàcola, de Barberà del Vallès.
Mireia Capdevila, Cap d’Estudis de l’Institut Bitàcola, de Barberà del Vallès.
Xavi Reyes, Secretari de l’Institut Bitàcola, de Barberà del Vallès.
Joan Carles Tinoco, Coordinador Pedagògic de l’Institut Bitàcola, de Barberà del Vallès.

🎟 Persones convidades al debat:
Marta Vendrell, Coordinadora Pedagògica de l’Institut Escola Pla de l’Avellà, de Cabrera de Mar.
David Garijo, Cap d’Estudis de l’Institut Olímpia, de Viladecans.
Teresa Melich, Secretària de l’Institut Escola Mare de Déu del Portal, del Portal de Batea.
Emma Brújula, del Col·legi Escolàpies Sant Martí, de Barcelona.
Rita Ossó, Directora del CFA Sant Cugat del Vallès.
Sheila Cano, Coordinadora Pedagògica de l’Institut Escola Mas Rampinyo, de Montcada i Reixac.

🎬 Accés a la visita virtual:

Si visualitzeu l’esdeveniment en directe, podreu participar-hi a través del xat del canal YouTube del Laboratori si hi accediu directament (Mira a YouTube).