Institut Escola Lluís Millet – Visites Virtuals Guiades

⭕ Centre amfitrió:

Institut Escola Lluís Millet (web del centre)

🕐 Visita virtual:

Dimecres 28 d’abril, a les 9:30h

▶ Descripció:

Concebem l’escola com un espai d’infants que parteix de la seva mirada.
Busquem provocar curiositat per les coses, motivar-los, fer-los realment protagonistes del seu aprenentatge, on l’adult fa l’acompanyament, valorant i acceptant la diversitat entenent a cada infant com una persona única que cal acompanyar en el seu camí de vida.
Considerem clau el treball de les emocions implícit en tot moment en el centre i la necessitat, cada vegada més important, del treball en equip.
Treballem a partir de propostes actives i manipulatives que impliquen a l’infant per, progressivament, anar construint el seu propi procés d’aprenentatge.

⬆ Fortaleses en què se centra la visita:

Les diferents metodologies que utilitzem i els espais de l’escola.

❓ A què poden trobar resposta les persones visitants:

Una manera diferent de dur a terme i acompanyar els processos d’aprenentatge dels infants.

🔅 Persones representants del centre amfitrió:
Juanjo Coca, Director de l’Institut Escola Lluís Millet, de Santa Coloma de Gramenet.

🎟 Persones convidades al debat:
Marta Vendrell, Coordinadora Pedagògica de l’Institut Escola Pla de l’Avellà, de Cabrera de Mar.
Montse López, de l’Escola Josep Carner, de Badalona.
Teresa Vivancos, de l’Escola Josep Carner, de Badalona.
Sheila Cano, Coordinadora Pedagògica de l’Institut Escola Mas Rampinyo, de Montcada i Reixac.

🎬 Accés a la visita virtual:

Si visualitzeu l’esdeveniment en directe, podreu participar-hi a través del xat del canal YouTube del Laboratori si hi accediu directament (Mira a YouTube).