Reflexió en situació d’excepcionalitat dels centres de les Xarxes Territorials de Transformació Educativa

Quin enfocament doneu a l’avaluació formativa/formadora de les tasques virtuals que estan realitzant els vostres infants i joves? Quin serà el rol que tindran els alumnes en aquesta avaluació? Com penseu implicar a les famílies en l’avaluació dels seus fills/es durant el confinament? Com abordareu el retorn a l’escola després d’aquest confinament provocat pel “COVID 19”? Quins són els vostres objectius prioritaris? Quins aprenentatges podeu extreure de la situació actual i quines oportunitats se us han generat?

Els centres de les Xarxes Territorials de Transformació Educativa reflexionen sobre el que aquesta situació d’excepcionalitat els ha fet créixer, sobre el que han après i com pensen aprofitar-ho per transformar-se:

 

Avatar

Escola Enric Grau i Fontseré (Flix)

Avatar

Escola Puig Cavaller (Gandesa)

Avatar

Escola La Canaleta (Vila-seca)

Avatar

ZER Conca de Barberà

Avatar

Escola de Sant Esteve de Guialbes (Vilademuls)

Avatar

IE Mare de Déu del Portal (Batea)

Avatar

ZER L’Oliver (Maials)

Avatar

Escola Mare de Déu de la Mercè (Sant Ramon)

Avatar

Escola Carme Auguet (Girona)

Avatar

Escola Sant Llàtzer (Tortosa)

Avatar

Institut Escola 3 d’Abril (Móra la Nova)

Avatar

Escola Santa Caterina (Vinyols i els Arcs)

Avatar

Escola Vedruna (Santa Coloma de Queralt)

Avatar

Institut Manuel de Montsuar (Lleida)

Avatar

Escola Cor de Roure (Santa Coloma de Queralt)

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>