Webinar 3 del curs “Com aprenem? Una breu aproximació científica a l’aprenentatge”

En aquest tercer i últim webinar del curs telemàtic “Com aprenem? Una breu aproximació científica a l’aprenentatge”, l’Héctor Ruiz ens fa una extensa síntesi del mòdul 3 “Els processos d’autoregulació de l’aprenentatge”: l’autocontrol, la metacognició i l’autoregulació emocional com a eixos del procés d’aprenentatge intern de l’alumnat, tres eixos essencials a tenir en compte en l’ensenyament perquè desenvolupi la competència d’aprendre a aprendre.

  • Pot resultar perjudicial autocontrolar-se “massa”?
  • Metacognició… a partir de quina edat?
  • Metacognició i autoregulació són el mateix?

 

L’Héctor Ruiz és director de la International Science Teaching Fondation i autor del llibre “¿Como aprendemos? Una aproximación científica al aprendizaje y la enseñanza. Editorial Graó. 2020”.

Amb aquest article donem per finalitzat el curs, que ha estat valorat molt positivament pels assistents i on han participat 969 docents de 356 centres. Esperem aprendre aviat novament de l’expertesa científica de l’Héctor Ruiz. Moltes gràcies!

#Laboratoridetransformació  #Transformacióeducativa  #XarxesTerritorialsTransformació

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>