En aquest tercer i últim webinar del curs telemàtic “Com aprenem? Una breu aproximació científica a l’aprenentatge”, l’Héctor Ruiz ens fa una extensa síntesi del mòdul 3 “Els processos d’autoregulació de l’aprenentatge”: l’autocontrol, la metacognició i l’autoregulació emocional com a eixos del procés d’aprenentatge intern de l’alumnat, tres eixos essencials a tenir en compte en l’ensenyament perquè desenvolupi la competència d’aprendre a aprendre.
- Pot resultar perjudicial autocontrolar-se “massa”?
- Metacognició… a partir de quina edat?
- Metacognició i autoregulació són el mateix?
L’Héctor Ruiz és director de la International Science Teaching Fondation i autor del llibre “¿Como aprendemos? Una aproximación científica al aprendizaje y la enseñanza. Editorial Graó. 2020”.
Amb aquest article donem per finalitzat el curs, que ha estat valorat molt positivament pels assistents i on han participat 969 docents de 356 centres. Esperem aprendre aviat novament de l’expertesa científica de l’Héctor Ruiz. Moltes gràcies!
#Laboratoridetransformació #Transformacióeducativa #XarxesTerritorialsTransformació