Webinar “Com augmentar la motivació dels aprenents”. Andy Hargreaves

Com a persones implicades en la transformació educativa, us haureu adonat de la relació decisiva entre la motivació i l’èxit educatiu en la creació de contextos d’aprenentatge altament inclusius.

Per tal de continuar reflexionant i donar valor a aquests contextos d’aprenentatge, el Servei d’Èxit Educatiu, de la Subdirecció general de Noves Oportunitats, ha organitzat el webinar “Com augmentar la motivació dels aprenents”, conduit pel professor Andy Hargreaves, expert internacional en professionalisme col·laboratiu i coautor del llibre Five Paths of Student Engagement (Cinc vies per a la motivació dels aprenents).

Aquest webinar es va realitzar el dimarts 9 de novembre a les 18h30. El podreu recuperar a l’espai “Aprendre a l’escola que aprèn“.

1. Xavier Valldeperas Autor de l'article

Bon dia. Hi haurà una versió doblada al català que quedarà penjada per ser visualitzada posteriorment (també es penjarà la versió en anglès). El que no puc assegurar és que el doblatge sigui simultani, en directe.

1. Begonya Folch

Sí, hi haurà traducció simultània, mateix format que el webinar de Kathryn Riley: https://youtube.com/playlist?list=PLojIWF2RflCovwgmli_Uk041wk3_rYaZp

Es podrà triar canal en anglès o canal en català.

Gràcies per l’interès. Molt recomanables tots els seus llibres i publicacions, en especial les més recents:”Capital Professional”, “Moving: A Memoir of Education and Social Mobility”, “Five Paths to Students Engagement”, “Collaborative Professionalism”, “Leading from the Middle”. Consulteu la seva web, trobareu documents descarregables.

Us hi esperem!

1. Diana

Hola, Xavier!

Actualment no sóc docent, però estic cursant el màster de formació del professorat i m’interesaría participar en el seminari. Seria possible rebre un link al meu correu electrònic? o, en cas que no, el video quedaria penjat posteriorment al YouTube?

Moltes gràcies.