Webinar “Quan totes les veus compten: una conversa sobre equitat educativa”. Carlos Moreno

La transformació educativa que ens ocupa a escala internacional fa de l’equitat una condició irrenunciable i un objectiu prioritari dels sistemes educatius compromesos amb la qualitat.

El Servei d’Èxit Educatiu i Noves Oportunitats de la Direcció General d’Innovació, Digitalització i Recerca Educativa ha organitzat el webinar “Quan totes les veus compten: una conversa sobre equitat educativa”, que el dilluns 14 de març a les 17h30 conduirà el professor Carlos Moreno, expert internacional en el disseny d’escoles i entorns motivadors per als joves, especialment aquells que no han encaixat als centres més tradicionals. Actualment Carlos Moreno és director executiu de Big Picture Learning, una organització sense ànim de lucre que ha creat més de 150 escoles d’aquest tipus als Estats Units i arreu del món.

Com que sabem de la vostra implicació en la transformació educativa, volem fer-vos saber que el Servei d’Èxit Educatiu i Noves Oportunitats convida a tots els docents del Laboratori al webinar. Per a fer la inscripció a l’activitat 9000140520 heu d’accedir al següent enllaç. La data límit d’inscripció és divendres 11 de març. El mateix dilluns 14 de març, al matí, enviaran l’enllaç de YouTube a les persones inscrites.

Us convidem a fer extensiva aquesta invitació a tot el professorat del vostre centre educatiu.

Esperem poder comptar amb la vostra assistència.