Frida Khalo

Aquesta proposta desenvolupa habilitats de lectura i escriptura en llengua anglesa. Les activitats abans, durant i després de la lectura pretenen millorar la comprensió lectora a partir de les competències de la matèria d’Educació plàstica, audiovisual i visual de l’Educació bàsica. Les activitats d’escriptura tenen com a objectiu millorar la capacitat d’escriure a través de l’anàlisi de l’obra i la biografia de Frida Khalo.

Tal com es descriu en la proposta didàctica:

L’alumnat de 6è de Primària organitza una exposició sobre els treballs plàstics elaborats al voltant de l’artista Frida Khalo, després d’haver cercat informació sobre la biografia i l’obra de l’artista. Dediquen una de les tasques a assumir el rol de crític d’art sobre la seva obra. Els productes finals són:

• Un fulletó digital que ha de contenir un resum de la biografia i de les citacions de l’artista.
  • L’anunci d’una exposició d’art que es farà a l’escola i que serà presentada a les famílies per part de l’alumnat.

Podeu trobar el desplegament de tota l’activitat a l’aplicatiu ARC.

Podeu consultar l’anàlisi dels requeriments lingüístics en aquest document. Pretén ser una mostra orientativa de com les activitats d’aula poden donar resposta a la competència clau en comunicació lingüística.

Retrat Frida