S’ha obert el termini per fer la inscripció a les activitats formatives del segon torn del curs 2023-24.
Us oferim una activitat oberta a tot el professorat de secundària, de manera especial, al professorat d’àmbits no lingüístics: “Integrar llengua i continguts al treball en totes les matèries per a la millora de resultats“. S’ofereix en la modalitat de taller híbrid (sessions síncrones i asíncrones).
Es tracta d’una activitat formativa d’actualització didàctica relacionada amb la metodologia d’integració de llengua i continguts (TILC). Les sessions en línia promouen l’anàlisi i millora d’activitats a partir del nou currículum dels diferents àmbits. S’hi treballen metodologies i estratègies orientades a millorar els resultats acadèmics de tot l’alumnat en els àmbits no lingüístics de l’Educació Secundària.
Quina estructura té?
- Format híbrid en la plataforma Odissea: 4 sessions sincròniques de 2:30 h i 10 h de feina asincrònica. Certificació de 20 h en total.
- Les sessions sincròniques són tallers pràctics en què s’analitzen propostes TILC i s’introdueixen estratègies d’aplicació a l’aula.
Quins continguts s’aborden?
- L’ombra de la llengua en el currículum de totes les matèries
- Parlar, llegir i escriure en totes les matèries
- Les funcions o habilitats cognitivolingüístiques
- Els gèneres discursius
- El vocabulari específic de cada disciplina
- Cerca i tractament de la informació
- L’avaluació en el TILC
Us enllacem el formulari d’inscripció: 9001460555: Integrar llengua i continguts al treball en totes les matèries per a la millora de resultats.
El termini per inscriure’s finalitza el 5 de febrer de 2024, en què l’aula virtual ja estarà a la vostra disposició. La primera sessió síncrona es durà a terme el 14 de febrer, dimecres, de 16:00 a 18:30.
La resta de sessions es duran a terme el 28 de febrer, 3 i 17 d’abril.
PODEU CONSULTAR TOTES LES ACTIVITATS FORMATIVES DEL SEGON TORN QUE ROMANEN OBERTES, PER SI PERTANYEU A LA ZONA ON S’OFEREIXEN: ACTIVITATS FORMATIVES TILC |
Esperem que sigui del vostre interès.