Us fem recordatori del termini d’inscripció al concurs “El gust per la lectura”, categoria “Llegim ciència”

El dia 19 de gener finalitza el termini per dur a terme la inscripció al Concurs “El gust per la lectura”. A la Categoria D i E trobareu la modalitat Llegim Ciència.

Al llarg del mes de novembre es van dur a terme els tallers, en els quals van participar professorat dels àmbits científico-tecnològic, matemàtic i lingüístic. En els mateixos es van desenvolupar els clubs de lectura centrats en cadascuna de les obres, i es van poder compartir propostes per impulsar la lectura i l’aprenentatge de les ciències a les aules de secundària.

Ara arriba el moment de poder presentar les activitats que heu desenvolupat amb el vostre alumnat.

Us encoratgem a presentar-les al concurs i difondre-les, perquè esdevenen models de bones pràctiques.

Us enllacem la notícia de l’inici de la inscripció, on trobareu l’accés a tots els materials.

També us facilitem l’accés al nodes de Competència Literària on trobareu informació útil per dur a terme la inscripció.

Ara només cal que us inscriviu. A partir de l’11 de març podreu presentar els treballs realitzats pel vostre alumnat.

Podeu clicar en la imatge per accedir a tota la informació: