Concurs Ciència Oberta de divulgació científica juvenil en català

“Explica’ns la teva curiositat o el teu concepte científic preferit amb un vídeo curt de màxim 3 minuts!”

Aquest és el lema del concurs que convoca Ciència Oberta, adreçat a alumnat de 3r i 4t d’ESO i de Batxillerat i Cicles Formatius. Es tracta de desenvolupar un concepte o una curiositat de caire científic, mitjançant un vídeo en català, fet i penjat en una de les plataformes i xarxes socials existents, bo i etiquetat amb #ConcursCiènciaOberta i @cienciaoberta.

Des d’aquí saludem aquesta iniciativa, que pensem que contribueix a l’ús científic del català i que es proposa en un format molt adient per a l’alumnat de secundària.

Trobareu les bases i la presentació en aquest enllaç.

Us animem a participar-hi… teniu temps fins al 31 de maig!

Cartell concurs Ciència Oberta