Erasmus Plus: primeres mobilitats programades

Ja tenim les primeres mobilitats del microconsorci ESAM-TILC programades. En el Genially que trobareu a continuació, hem situat en el mapa d’Europa els centres que ens acolliran al setembre. Les escoles i instituts del nostre microconsorci tenim previst observar:

• Centres plurilingües i interculturals per saber com fan l’acollida i la integració de l’alumnat i les famílies
  • Centres que han establert una línia metodològica unificada per potenciar l’aprenentatge de tot l’alumnat en totes les matèries i proporcionar l’atenció individualitzada necessària
  • Centres que escolaritzen alumnes en una L2, integrant llengua i continguts en totes les àrees i matèries per aconseguir bons resultats.

La tercera línia d’observació és la que més interessa als centres que apliquen metodologies TILC, com l’Institut Escola Coves d’en Cimany.

Així que comencem les mobilitats, us anirem informant de tot el que anem aprenent!