Concurs de nanorelats

El Consejo Superior de Investigaciones Científicas (CSIC) ha convocat, a nivell estatal, un concurs de relats sobre nanociència, que s’emmarca en el VII Festival de Nanociència i Nanotecnologia 10ALAMENOS9. La primera fase a Catalunya està organitzada per la Universitat de Barcelona, juntament amb una sèrie d’entitats interessades a fomentar l’interès per la ciència i, especialment, la nanociència i la nanotecnologia.

El lema del concurs a Catalunya és

Caben moltes històries al nanomón: ens les expliques?

El concurs s’adreça a l’alumnat de 3r i 4t d’ESO, Cicles Formatius i Batxillerat, i consisteix a presentar un relat inèdit, d’una extensió màxima de 200 paraules, relacionat amb la nanociència i la nanotecnologia. També s’hi pot concursar amb un poema o la lletra d’una cançó, sempre i quan l’escrit estigui relacionat amb la nanociència i la nanotecnologia.

La fase a Catalunya té, com a data límit per a l’enviament, el 20 d’abril de 2022. Podeu trobar les bases en aquest enllaç. Hi ha previstos premis per a l’alumnat i per al centr, i se certificarà amb 5 hores de formació la participació del professorat, que haurà d’assistir a una sessió en línia.

Us animem a participar-hi amb el vostre alumnat!

Logo 10 a la menos 9