Convocat el Concurs Hip-hop per la pau

L’Institut Català Internacional per la Pau ha convocat la setena edició del Concurs Hip-hop per la Pau. Té per objectiu donar visibilitat al compromís i la creativitat dels joves en l’àmbit de la cultura de pau i s’adreça a noies i nois de Catalunya interessats a reflexionar sobre la pau, la no violència i els drets humans a través de la música.

Podeu trobar-ne més informació al nodes d’Alumnat d’Origen Estranger o, si ho preferiu, anar directament a les bases del concurs. El termini d’inscripció finalitza el 30 de gener de 2023.

Aquest concurs pot ser una oportunitat per generar una situació d’aprenentatge relacionada amb la multiculturalitat i la convivència en una societat diversa com és l’actual. Es tracta d’una situació idònia per aplicar la metodologia TILC en l’àmbit de l’educació musical. Per tot plegat, us proposem que engresqueu el vostre alumnat per participar-hi i que en considereu l’aprofitament didàctic a classe.