Erasmus Plus: el microconsorci ESAM-TILC

El microconsorci ESAM-TILC forma part del Consorci KA120 Erasmus CETE+ (2021-2027). El componen set centres educatius, que treballen conjuntament per millorar el coneixement i l’ús del llenguatge acadèmic per part de tot l’alumnat i, de manera especial, de l’alumnat d’origen estranger, amb la finalitat de millorar els resultats en tots els àmbits curriculars.

En aquesta infografia trobareu informació sobre qui som, quins són els nostres objectius i quines línies d’observació tenim; també podeu consultar-la en anglès.  A mesura que anem desenvolupant el projecte, fem mobilitats i comptem ja amb resultats, l’anirem ampliant i completant.

Infografia MCESAMTILC