Me’n contes un de ciència? Concurs de relats curts

En el marc de la XXVI Setmana de la Ciència, l’ICE de la Universitat de Lleida convoca el VIII concurs de relats curts Me’n contes un de ciència?

Aquest concurs té com a objectiu fer palesa la importància de l’ús de l’expressió escrita en totes les àrees del currículum. És, per tant, una bona oportunitat per treballar la integració de llengua i continguts de manera rellevant per a l’alumnat: participant en un concurs.

El termini de presentació dels relats, que es poden escriure en català, en aranès o en castellà, s’acaba el 10 de desembre. Hi ha dues modalitats: primària i secundària, i s’han establert premis al centre i a l’alumne.

Enguany s’han previst els temes següents, tal com podeu llegir a les bases del concurs:

• Primària: la sostenibilitat o la nanotecnologia. En aquesta categoria el relat s’ha de construir a partir d’un trinomi fantàstic de tres paraules clau.
  • Secundària: la sostenibilitat, l’Any Internacional de les fruites i les verdures, el centenari del naixement de Teresa Juvé i Acero, el 150 aniversari del naixement de Josep Maria Fuset i Turbià o l’evolució de la microscòpia a la nanoescala.

Si hi decidiu participar-hi, haureu de lliurar cada treball adjunt a aquest formulari. Des d’aquí us volem animar a fer-ho!