Juguem i estudiem l’Imperi Romà: les àligues perdudes

Les Àligues Perdudes és una activitat que aplica els principis de la gamificació al context educatiu. Aquesta pràctica pretén potenciar la motivació, la concentració, l’esforç, la fidelitat i altres valors positius presents en els jocs. I, de manera més concreta, despertar l’interès dels alumnes per l’aprenentatge de la Tecnologia i de les Ciències Socials.
Els objectius didàctics són:
● Potenciar la inclusivitat dins l’aula i els entorns personalitzats d’aprenentatge.
● Aplicar la metodologia de treball cooperatiu.
● Potenciar l’autonomia dels alumnes i fer-los copartíceps del seu aprenentatge.
● Treballar per competències bàsiques i donant importància a les competències transversals.
● Entrenar els nostres alumnes al canvi, que el valorin com un fet positiu i en definitiva preparar-los per al seu futur.

Activitat elaborada pel professorat del C. La Salle – Manlleu.

Web de l’activitat: https://madiez1.wixsite.com/lesaliguesperdudes

Font de la imatge: Wikimedia Commons