ThinkingTogetherProject: recursos per gestionar la conversa exploratòria

“Spoken language enables us to do much more than share information – it enables us to think together”. (Font: https://thinkingtogether.educ.cam.ac.uk/)

El web que us presentem ha estat creat per la Faculty of Education, University of Cambridge; concretament per l’equip de recerca que lidera Neil Mercer. Podeu accedir als projectes i articles publicats que mostren els resultats de les seves recerques. Així mateix, ofereixen recursos per gestionar i ensenyar la conversa exploratòria, de manera que la interacció que es genera estimuli el raonament, l’intercanvi de coneixements rellevant i el compromís de col·laboració entre els subjectes que hi intervenen (docent-alumnes, alumnes-alumnes).

Us enllacem la secció on podreu trobar recursos per gestionar la conversa exploratòria a l’aula, per aprendre i construir coneixement en interacció.

També inclouen un apartat amb el kit d’eines Oracy, recursos per avaluar l’oratòria a l’aula.

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut