3, 2, 1, Acció! L’Escola Sant Ignasi, curs 2021 – 2022

L’Escola Sant Ignasi de Manresa ens comparteix amb il·lusió i amb les ganes de sempre malgrat un curs força complicat i complex la seva Revista de final de curs. En aquesta revista la comunitat educativa reflecteix i transmet els projectes i les activitats més rellevants del curs i que fan créixer el seu projecte de centre a través de l’aprenentatge, la feina i el treball en equip, des del compromís de voler fer la feina ben feta i l’estima a l’escola.

L’escola espera que gaudiu de la revista i ens desitja a totes un molt bon i merescut estiu!