Teixint la xarxa escolar com a base de l’ecosistema d’aprenentatge i de benestar. Aprofundim amb la Mireia Civís i el Jordi Díaz-Gibson

El dimarts, 9 de febrer, de 17:00 a 19:00 hores, ens retrobem amb la Mireia Civís i el Jordi Díaz-Gibson, professors de l’FPCEE Blanquerna (Universitat Ramon Llull) i investigadors del Grup de Recerca consolidat PSITIC de la URL, en Pedagogia, Societat i Innovació amb els suport de les TIC, en la segona sessió del Seminari Temàtic Aprofundim en xarxa i ecosistema educatiu.

En aquesta segona sessió, amb el títol “Teixint la xarxa escolar com a base de l’ecosistema d’aprenentatge i de benestar”, els ponents se centren en com iniciar un procés transformador col·lectiu de tota la comunitat escolar on les relacions solidàries fonamenten els esforços de canvi.

Podeu veure a continuació la gravació de la sessió:

Els convidats al debat en aquesta segona sessió han estat:

Carme Civit. Exdirectora de l’escola Germanes Bartomeu de Mataró i Presidenta del MEM (Moviment Educatiu del Maresme). Mestra a l’escola Angeleta Ferrer (Mataró).

Mercè Bertran. Excoordinadora pedagògica de l’Institut Fontanelles (Borges del Camp). CRP del Tarragonès.

La Mireia i el Jordi ens comparteixen, a més, el següent article que ens convida a la reflexió:

La tercera i última sessió d’aquest seminari temàtic serà: