Webinar “Com construir el professionalisme col·laboratiu?”. Andy Hargreaves

El passat 9 de novembre vàrem tenir el plaer d’escoltar a en Andy Hargreaves en el webinar “Com augmentar la motivació dels aprenents“, organitzat pel Servei d’Èxit Educatiu, de la Subdirecció general de Noves Oportunitats, en el marc del Grup de Treball Aprendre a l’Escola que Aprèn. Avui podem tornar a escoltar-lo en un nou webinar: “Com construir el professionalisme col·laboratiu?”:

L’emissió en directe d’aquest webinar és avui dimarts, 23 de novembre, a les 17h30. Es pot seguir en anglès i en català.

Aquests són alguns aspectes clau de recerca desenvolupada per Andy Hargreaves amb el professor Michael Fullan sobre Capital professional i amb el professor Michael O’Connor sobre Professionalisme col·laboratiu:

Es pot accedir al webinar a través del següent enllaç.