Elaborem un panell museístic: Projecte Wünderkammer

En el projecte WünderKammer, elaborat per J. Domènech-Casal, els alumnes elaboren col·laborativament un Museu Virtual sobre els éssers vius. Treballen en equips de tres i cada equip crea alguns panells del museu, cadascun dedicat a un tipus diferent d’organisme (organismes reals però que semblin imaginaris, imaginaris que semblin reals, fòssils, representants de problemàtiques en biodiversitat….). Cada panell ha d’incloure:

• Una descripció versemblant des d’un punt de vista fisiològic i ecològic.
  • Dues fotografies.
  • Un dibuix científic fet pels alumnes en què es doni rellevància a algun aspecte curiós/estrany de l’ésser viu.
  • Un arbre de classificació en què s’evidenciï la seva posició en els cinc regnes.

Elaborar un producte multimodal com aquest afavoreix que cada alumne pugui demostrar el que està aprenent pel canal que li resulta més còmode: dibuixant, escrivint, classificant…

Podeu consultar l’activitat completa en aquest enllaç.

Font de la imatge: Jordi Domènech – Portfolio