Erasmus Plus: logotips guanyadors

El Consorci KA120 Erasmus CETE+ (2021-2027) és un projecte en el qual  participen 14 programes del Departament d’Educació. Un d’aquests 14 programes és el microconsorci ESAM-TILC, format per 7 centres educatius, que treballen conjuntament per millorar el coneixement i ús del llenguatge acadèmic per part de tot l’alumnat i, de manera especial, de l’alumnat d’origen estranger, amb la finalitat de millorar els resultats acadèmics.

El consorci Erasmus CETE+ va convocar un concurs per escollir un logotip per representar-lo. El concurs ha arribat a la fase final i ja tenim el logotip guanyador i els dos logotips finalistes. L’enhorabona a tots els centres participants per la qualitat dels logotips presentats! I molt especialment al centre FEDAC VIC, del nostre microconsorci ESAM-TILC, que ha estat segon finalista.

El centre que ha presentat el logotip guanyador és:

INS Pau Claris (Microconsorci MATE): logotip “Change our future”

I els centres que han presentat els dos logotips finalistes són:

1r finalista: INS Gallecs (Microconsorci SECO): logotip “Teixint lligams”

2n finalista: FEDAC Vic (Microconsorci ESAM-TILC): logotip “Comunitat i educació”

Podeu veure la publicació del nodes CETE (consorci europeu de transformació educativa) en aquest enllaç.

Logotips Guanyadors Erasmus+