En el marc de la col·laboració amb les universitats, compartim aquests treballs de fi de màster realitzats per el estudiants del diferents màsters de secundària de formació del professorat:
UNIVERSITAT POLITÈCNICA DE CATALUNYA (UPC)
Etapa / Especialitat |
Títol TFM |
Autor/a |
FP |
Disseny, aplicació i revisió de la metodologia ABP al mòdul de Producció i impressió del CFGM Assistència al producte gràfic imprès |
Elias Torras, Carla |
Tecnologia |
Disseny d’un projecte interdisciplinari (STEAM) per a la millora de l’aprenentatge a primer d’ESO basat en la construcció d’una estació meteorològica amb recull i anàlisi de dades |
Benaiges Martinez, Consuelo |
FP |
Projecte multidisciplinari d’auditoria informàtica per facilitar l’aprenentatge dels alumnes d’un CFGS de Desenvolupament d’aplicacions web i d’un curs d’especialització de Ciberseguretat |
Segura Benalaque, Dolors |
Tecnologia |
Estudi de la relació entre l’aprenentatge de l’alumnat i l’estructura i distribució del marc horari a educació secundària |
Holgueras Rebollo, Aina |
Tecnologia |
El FabLab MakerSpace a l’institut i una proposta docent basada en el component social |
Trallero Leiva, Félix |
Tecnologia |
La vocació tecnològica de les dones: mites i realitat. Estratègies per millorar-la des de l’assignatura de tecnologia a l’ESO |
Carrera Garcia De Cortazar, Núria |
FP |
Introducció de l’enfocament AICLE per a l’adaptació de l’ensenyament en anglès dels continguts als cicles formatius de grau superior de la família d’informàtica |
Cuello Collado, Fernando |
FP |
Disseny i programació del nou Mòdul Professional “Projectes Audiovisuals” al CFGM Vídeo, discjòquei i so |
Monjo Pastor, Sònia |
FP |
Metodologia d’ensenyament basada en projectes del cicle formatiu d’instal·lacions elèctriques i automàtiques e intercicle |
Farré Caldés, Josep Maria |
Tecnologia |
Càpsules formatives per aconseguir paritat a les assignatures optatives de tecnologia |
Palà Giralt, Mònica |
FP |
Ús de la màgia com a recurs educatiu en estudis de FP (àmbit tecnològic) |
Montero López , Jorge |
Tecnologia |
Disseny, aplicació i avaluació d’un breakout educatiu digital per donar un punt de vista sostenible i social dels plàstics als alumnes de 1r d’ESO |
Arasanz Pujol, Ariadna |
Tecnologia |
Utilització del banc de recursos de les proves Castor en la incorporació de material i canvi metodològic per potenciar el Pensament Computacional a l’ESO |
Pacho Ruiz, Paula |
FP |
La meditació com a eina per ajudar a millorar la gestió emocional i el rendiment acadèmic d’estudiants de secundària i FP |
Rodríguez Bayés, Clara |
FP |
Disseny d’una activitat d’ensenyament basada en projectes, que faciliti l’èxit del cicle formatiu de construcció i muntatge d’autocars, en un institut de la comarca de La Selva |
Brau Morales, Guillem |
FP |
Quines implicacions té l’adolescència en els nois i les noies amb TEA i com és l’acompanyament del professorat a l’FP |
Molins Cabaní , Eva |
FP |
Integració de les tendències futures del sector d’automoció en el CFGS Mecatrònica Industrial |
Kerschbaumer, Walburga Ursula |
Tecnologia |
Guía de pautas y metodologías para la educación inclusiva de alumnos con discapacidad intelectual en el aula de tecnología |
Freile Berrospe, Eider |
FP |
Actualització de la mirada entorn la segregació de la FP a Catalunya. Revisió i anàlisi de polítiques, aproximació quantitativa i qualitativa i recull d’estratègies i accions per millorar el biaix de gènere |
Curto Teixidó, David |
Compartim enllaç a la pàgina web.
Drets autors: tots els drets reservats. Aquesta obra està protegida pels drets de propietat intel·lectual i industrial corresponents. Sense perjudici de les exempcions legals existents, queda prohibida la seva reproducció, distribució, comunicació pública o transformació sense l’autorització del titular dels drets.
UNIVERSITAT DE LLEIDA (UdL)
https://repositori.udl.cat/handle/10459.1/69277