Treballs de Fi de Màster (TFM)

En el marc de la col·laboració amb les universitats, compartim aquests treballs de fi de màster realitzats per el estudiants del diferents màsters de secundària de formació del professorat:

UNIVERSITAT POLITÈCNICA DE CATALUNYA (UPC)

Etapa / Especialitat Títol TFM Autor/a
FP Disseny, aplicació i revisió de la metodologia ABP al mòdul de Producció i impressió del CFGM Assistència al producte gràfic imprès Elias Torras, Carla
Tecnologia Disseny d’un projecte interdisciplinari (STEAM) per a la millora de l’aprenentatge a primer d’ESO basat en la construcció d’una estació meteorològica amb recull i anàlisi de dades Benaiges Martinez, Consuelo
FP Projecte multidisciplinari d’auditoria informàtica per facilitar l’aprenentatge dels alumnes d’un CFGS de Desenvolupament d’aplicacions web i d’un curs d’especialització de Ciberseguretat Segura Benalaque, Dolors
Tecnologia Estudi de la relació entre l’aprenentatge de l’alumnat i l’estructura i distribució del marc horari a educació secundària Holgueras Rebollo, Aina
Tecnologia El FabLab MakerSpace a l’institut i una proposta docent basada en el component social Trallero Leiva, Félix
Tecnologia La vocació tecnològica de les dones: mites i realitat. Estratègies per millorar-la des de l’assignatura de tecnologia a l’ESO Carrera Garcia De Cortazar, Núria
FP Introducció de l’enfocament AICLE per a l’adaptació de l’ensenyament en anglès dels continguts als cicles formatius de grau superior de la família d’informàtica Cuello Collado, Fernando
FP Disseny i programació del nou Mòdul Professional “Projectes Audiovisuals” al CFGM Vídeo, discjòquei i so Monjo Pastor, Sònia
FP Metodologia d’ensenyament basada en projectes del cicle formatiu d’instal·lacions elèctriques i automàtiques e intercicle Farré Caldés, Josep Maria
Tecnologia Càpsules formatives per aconseguir paritat a les assignatures optatives de tecnologia Palà Giralt, Mònica
FP Ús de la màgia com a recurs educatiu en estudis de FP (àmbit tecnològic) Montero López , Jorge
Tecnologia Disseny, aplicació i avaluació d’un breakout educatiu digital per donar un punt de vista sostenible i social dels plàstics als alumnes de 1r d’ESO Arasanz Pujol, Ariadna
Tecnologia Utilització del banc de recursos de les proves Castor en la incorporació de material i canvi metodològic per potenciar el Pensament Computacional a l’ESO Pacho Ruiz, Paula
FP La meditació com a eina per ajudar a millorar la gestió emocional i el rendiment acadèmic d’estudiants de secundària i FP Rodríguez Bayés, Clara
FP Disseny d’una activitat d’ensenyament basada en projectes, que faciliti l’èxit del cicle formatiu de construcció i muntatge d’autocars, en un institut de la comarca de La Selva Brau Morales, Guillem
FP Quines implicacions té l’adolescència en els nois i les noies amb TEA i com és l’acompanyament del professorat a l’FP Molins Cabaní , Eva
FP Integració de les tendències futures del sector d’automoció en el CFGS Mecatrònica Industrial Kerschbaumer, Walburga Ursula
Tecnologia Guía de pautas y metodologías para la educación inclusiva de alumnos con discapacidad intelectual en el aula de tecnología Freile Berrospe, Eider
FP Actualització de la mirada entorn la segregació de la FP a Catalunya. Revisió i anàlisi de polítiques, aproximació quantitativa i qualitativa i recull d’estratègies i accions per millorar el biaix de gènere Curto Teixidó, David

Compartim enllaç a la pàgina web.

Drets autors: tots els drets reservats. Aquesta obra està protegida pels drets de propietat intel·lectual i industrial corresponents. Sense perjudici de les exempcions legals existents, queda prohibida la seva reproducció, distribució, comunicació pública o transformació sense l’autorització del titular dels drets.

UNIVERSITAT DE LLEIDA (UdL)

 https://repositori.udl.cat/handle/10459.1/69277