Article sobre oralitat de Jordi Domènech-Casal: situar-nos en converses per pensar de manera diferent

Dins del programa Tenim la Paraula, que té com a objectiu millorar la competència de l’alumnat en l’ús de la llengua oral, un apartat molt important als àmbits no lingüístics és “Parlar i escoltar per aprendre a les àrees i matèries”, és a dir, quin paper té la llengua oral en l’aprenentatge i com hem d’abordar, en les classes que no són de llengua, les activitats on intervé l’oralitat.

Us recomanem que feu una mirada a aquest subapartat del marc teòric del programa, on trobareu articles molt interessants, dels quals destaquem, per la seva orientació específica cap a secundària, el d’en Jordi Domènech-Casal: Situar-nos en converses per pensar de manera diferent, que podeu consultar clicant sobre el títol.

Esperem que tots els articles de l’apartat i, en especial, aquest darrer, us siguin útils per gestionar l’oralitat a les vostres aules.

Captura article