2n Butlletí del projecte EIPSI – Pràctica informada en l’evidència per a la inclusió escolar

Ja teniu disponible el segon Butlletí del projecte EIPSI.  En el marc d’aquest projecte, s’ha creat la comunitat EIPSI amb la implicació de 22 centres, 10 escoles i 12 instituts. En els propers números del butlletí, l’espai de comunitat EIPSI anirà dedicat a la presentació dels centres. Els instituts que participen en aquest projecte són centres formadors del Programa d’innovació pedagògica de Pràctiques del MUFPS que té com a finalitat millorar i avançar en el model de pràctiques dels estudiants universitaris.

Els objectius del projecte, el grup destinatari, els països i els centres implicats, el pla de treball i els productes a desenvolupar en aquest projecte es mostren a la infografia següent:

Entre les notícies del butlletí, destaquem la entrevista amb Marta Kowalczuk-Waledziak (University of Bialystok, Poland), experta en formar docents en competències de recerca. De la seva experiència en la temàtica de l’ús de les evidències en la pràctica educativa assenyalem els aspectes següents:

• El desenvolupament de les competències purament de recerca no són suficients per aplicar les PBE en la pràctica professional.
  • 3 dels 5 processos claus per a utilitzar les PBE són: preguntar-se, cercar i avaluar.
  • Per a implementar amb èxit evidències de recerca primer cal experimentar com la recerca pot informar, donar suport i millorar els processos d’ensenyament-aprenentatge.

Si esteu interessats en rebre aquest butlletí heu d’enviar un correu:
pbe.tools@uab.cat

Esperem que sigui del vostre interès.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *