4t Butlletí del projecte EIPSI – Pràctica informada en l’evidència per a la inclusió escolar

Ja teniu disponible el quart Butlletí del projecte EIPSI.  En el marc d’aquest projecte, el passat 16 de febrer va tenir lloc la Jornada “Pràctiques educatives basades en evidències” a la Facultat d’Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona.  Aquesta trobada, entre diferents professionals interessats en el tema, ha permès donar a conèixer el treball realitzat en el marc del projecte, en que participen centres formadors del programa d’innovació de pràctiques del MUFPS i centres formadors d’educació infantil i primària.

Entre les notícies, destaquem:

Què entenem per una “escola sensible a l’ús de les evidències científiques”?
En el cinquè capítol del llibre “Pràctiques educatives basades en evidències. Reflexions, estratègies i bones pràctiques” Díaz-Vicario, Ion i López (2021) presenten arguments teòrics, derivats de la literatura, del que s’entén per una escola sensible a l’ús de les evidències científiques.

Així mateix us convidem a visitar el portal de recursos i practiques informades per a la evidencia per a la millora de la inclusió que s’ha dissenyat en el marc del projecte.

Si esteu interessats en rebre aquest butlletí heu d’enviar un correu:
pbe.tools@uab.cat

Recordeu que podeu mantenir-vos informats de les activitats del projecte mitjançant el canal d’Instragram (EIPSI | @pbe_tools) i Twitter (EIPSI |@PbeTools) o amb el hashtag #EIPSIproject.

Esperem que sigui del vostre interès.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *