Jornada de presentació dels resultats del Projecte Orienta4YEL

L’objectiu d’aquesta jornada, que tindrà lloc el dia 7 de juliol, a les 10 h, és compartir amb docents, grups d’interès educatius i investigadors els principals resultats del projecte, que està finançat pel programa Erasmus + de la Unió Europea i liderat pel Centre de Recerca i Estudis pel Desenvolupament Organitzatiu (CRiEDO) de la Universitat Autònoma de Barcelona (http://edo.uab.cat) .

Té com objectiu principal establir un pla d’acció tutorial que permeti aprofundir en l’orientació dels estudiants (personal, educativa o professional), sobretot els estudiants amb risc d’abandonament escolar.

La jornada es desenvoluparà en un entorn virtual. La benvinguda serà a càrrec del Co-coordinador del Projecte, Sr.Joaquín Gairín Sallán i del Subdirector General d’Innovació i Formació del Departament d’Educació, Sr. Jesús Moral Castrillo. Seguidament, es presentaran les experiències dels centres que participen i finalment, es compartiran els resultats provisionals del projecte. A la cloenda participarà la Sra. Patricia Olmos-Rueda, Co-cordinadora del projecte i la Sra. Marta Sales Sebastià, Cap del Servei de Formació i Desenvolupament Profesional del Professorat al Departament d’Educació.

Els centres participants en el projecte són:

Institut Joan Oró, Institut Manuel Vázquez Montalbán, Institut-Escola Pepa Colomer, Institut Terra Roja, Institut Investigador Blanxart, Institut Torras i Bages, Institut-Escola del Prat, Institut Maria Aurèlia Capmany, Institut Gabriela Mistral, Institut Jaume Cabré de Terrassa.

Us convidem a participar a la jornada. Cal fer prèviament el registre a la pàgina següent:

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *