Escrivim el diari d’un personatge medieval seguint el procés d’escriptura

En aquesta activitat de ciències socials, es demana que els alumnes s’informin sobre la pesta negra i el seu impacte en la societat de la baixa edat mitjana, amb l’objectiu d’escriure una pàgina del diari de diversos personatges. El conjunt d’escrits servirà per enregistrar un programa de ràdio sobre el tema.
La fitxa 7 (pàgines 51-56) acompanya els alumnes al llarg de les fases del procés d’escriptura, i en les fitxes anteriors es condueix la recollida d’informació, que ha de formar part de la fase de planificació.
La fitxa forma part del dossier La Pesta Negra: la catàstrofe demogràfica més aterridora de la humanitat, de la col·lecció de dossiers didàctics Textos per llegir i aprendre, elaborats per D.Quinquer per al programa ILEC (Impuls de la Lectura).

Font de la imatge: Wikimedia Commons