Participació al XVI Congrés Internacional d’Organització d’Institucions Educatives

El passat 14 i 15 de desembre vam participar al CIOIE amb dues comunicacions:

Aquestes comunicacions s’emmarquen en dos projectes, d’una banda el projecte Orienta4YEL sobre l’abandonament escolar prematur i el projecte EIPSI, pràctica informada en l’evidència per a la inclusió escolar. Aquests projectes estan liderats pel CRiEDO Centre de Recerca i Estudis pel Desenvolupament Organitzatiu (UAB).

La finalitat de ambdues comunicacions  és evidenciar la importància de la col·laboració entre la administració educativa i la universitat i el seu impacte en la millora de les pràctiques educatives, en el desenvolupament professional docent i en el sistema educatiu.

La participació dels centres formadors en aquests projectes està alineada amb un dels objectius del nou model de pràctiques Promoure la col·laboració en projectes de recerca i de transformació educativa entre les universitats i els centres formadors, alhora facilita la participació activa dels estudiants en pràctiques, com a agent actiu que col·labora en el seu desenvolupament, fet que afavoreix el seu desenvolupament professional i personal que millora el desenvolupament professional i personal.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *